HTML

Villete

Egy okos egyetemista - politikáról, közéletről, sportról, kultúráról, magyarokról, franciákról... ami jó Firefox-ra optimalizálva

Linkblog

Túl a Királyhágón

2006.06.07. 21:14 hank_the_freak

Noésakkormosthátradőlőslazítóskipihenős este következik. Ugyanis túl vagyok a két legnehezebb, nekem legkevésbé fekvő, legszemetebb módon vizsgáztató tárgyon! A pénzügy 2-es lett, aminek nagyon örülök, nem kell UV-zni, amúgy a vizsgalapon az egész reggeli vizsgacsoport jegyeit láttam és 3-mas volt a legmagasabb :D Azmi :D És túl a tőkén is! Hát, mit ne mondjak, a szőlőtőkét jobban szeretem, de azért itt is megcsináltam mindent, aztán hogy milyen lett, kiderül, nem tudni mikor, de itt már lehet alkudozni is, előzetes tapasztalatok szerint! Úgyhogy statra, makróra fel, de csak holnaptól!

Ja és akkor már egy zene ajánló is. Andrea Bocelli - Tu ca nun chiagne; Illetve akkor már legyen egy mai is: Magna Cum Laude - Adnod kell

Szólj hozzá!

Címkék: zene egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://freaky.blog.hu/api/trackback/id/tr90186063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása