HTML

Villete

Egy okos egyetemista - politikáról, közéletről, sportról, kultúráról, magyarokról, franciákról... ami jó Firefox-ra optimalizálva

Linkblog

Foltok

2006.09.07. 12:00 hank_the_freak

Eszembe jutott, hogy elfelejtettem megköszönni azoknak, akik rám szavaztak, hogy a 168 Óra pályázatának közönségszavazásán negyedik lettem. Ami 200-ból nem rossz. Igaz, díj nem jár érte, de akkor is. Szóval kösz.

 

Ami a szigorlatot illeti, kiderült, nem véletlenül volt akkora arcom az előző postban. Na jó, statisztikából azért nincs mire. Abból csak 28 pontot sikerült az 50-ből összekaparásznom, matekból viszont 50-et. Amivel négyes a szigorlat, és örökre elfelejthetem a gazdasági matekot. Ami azért igen kellemes meglepetés (még az előzőek fényében is).

Az egyetem főoszlopait egyébként rendszeresen összefirkálják - alázzák a HÖK-öt, meg főleg a HÖK vezetőit. Mert ugye lopják a pénzt, legalábbis ezt beszélik többen is. Hétfőn ha jól tudom, rendőrségi kordon is volt, amíg letakarították. Nem lennék most a hökösök helyében, már csak azért sem, mert a tandíjat is valószínűleg nekik kell lenyeletni az ifjúsággal. Ugyanis tárgyalásos módon rendezni ezt (vagy akár tüntetéssel) szinte lehetetlen vállalkozás. A HÖK-be úgysem érdekképviselni mennek az egyetemisták, hanem a politikusi karrierjüket megalapozni. Annak meg tökéletesen megfelel egy kamutárgyalás/kamutüntetés is. És ha még lopnak is mellé - az még egy plusz skill a politikusi munkához.

 

Amint tehetem, felpakolom ide a blogra a sárándi független polgármesterjelölt választási levelét. Mikor először olvastam, olyan sikítva röhögtem, mint anno a vizsgáztatók Kovács László energiaügyi meghallgatásán. Adott ugyanis egy falu, ahol öt polgármesterjelölt van. Van az egyik, nem akarom ideírni, hogy melyik, a fideszesről van szó (oppá), aki egy kocsmában tartja a kampánynyitóját, fánkevő versennyel. Továbbá van két nő, akik közül az egyik azért indul a választásokon, mert a másik elhappolt előle egy faszit. A negyedikről sokat nem tudok (lehet, jobb is így), az ötödik viszont (akivel kezdtem), a független olyan, aki üde színfolt lehetne  a magyar politikai életben, ha csak egy napra meg lehetne nézni, hogy hogyan dolgozna polgármesterként.  A jelölt úr ugyanis büszke arra, hogy (és ezt nagybetűkkel ki is emeli) semmilyen felsőfokú végzettsége nincs. Több szakiskolát is végzett (na ja, kíváncsi lennék ebből hányból rúgták ki). Egyébként meg is indokolja miért is büszke arra, hogy tanulatlan: "láthattuk hová vezet a túlképzettség!!!!". És hova is? Sumákoláshoz - állítja az úriember. Ha rá szavaznak, akkor a józan paraszti ész költözik vissza a hivatal falai közé (az első jelzőben azért nem vagyok annyira biztos), és hát ő azt is tudja, mi a megoldás a falu problémáira: "melózni kell!!!". Hogy azonban hol és hogyan, arról szemérmesen hallgat. De a legszebb a következő mondat: "Mindenki hibás Én áldozat vagyok!!!". Ez már nemcsak őt, hanem a rá szavazó választókat is minősíti, hiszen ki az, aki aláírja, hogy igen, én is hibás vagyok, te viszont áldozat, így rád szavazok. Józan paraszt. Mondom, amint ismét kezemben lesz a papír (esetleg bescannelve) azonnal megosztom veletek.

 

Az elmúlt napoknak volt még egy űberbefosás jellegű momanetuma, méghozzá ez: Cuki Vagyok. Slágergyanús! Várom a klipet is nagyon, kíváncsi vagyok, tudnak-e még ez alá menni valahogy. Bár látszik, hogy nem gondolják komolyan, ellentétben EZZEL. Vajon hol tartanak ők ma? :)

 

A végére még egy szolgálati közlemény: a közeljövőben könnyebben elérhetővé teszem az ukrán útinaplót, és még két útinapló is felkerül a blogra. Addig is smaccantás (aki nem érti, kattintson a linkre felül).

Szólj hozzá!

Címkék: napjaim politika rulez egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://freaky.blog.hu/api/trackback/id/tr17186036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása