HTML

Villete

Egy okos egyetemista - politikáról, közéletről, sportról, kultúráról, magyarokról, franciákról... ami jó Firefox-ra optimalizálva

Linkblog

A küzdés maga

2006.06.01. 20:12 hank_the_freak

Biiip! Vizsgaidőszaki csökkentett módú blogolás bekapcsolva. Csillagidő 20060601,2013! Az Őrült valahonnan a jog-mocsáron és szociálpszichológia-tengeren túlról, ám a piacszerkezetek-hegyen még innenről jelentkezik!
Életemben másodszor vagyok büszke a Forma-1 versenybíróságára! Tudniillik ha némi töketlenkedés után is, de mégis nekem tetsző (mellesleg helyes) döntést hoztak: MS-t vissza a rajtrács végére! Ugyanis hiába hétszeres világbajnok valaki, nem teheti meg, hogy egy piszkos (és eléggé átlátszó) manőverrel hátrányba hozza a versenytársait, ha érzi a vesztét. Beszédes, hogy a versenybíróság szerint 16 km/órás sebességgel sikerült elkövetnie egy olyan mértékű balfaszságot, amelyet azért ekkora tapasztalattal talán nem kéne. Úgy kell neki! Csak reménykedni tudok, hogy ez a téma még egy ideig napirenden marad a Forma1-en belül. Ja igen: a Rascasse-kanyarban egy tábla jelzi: "Parkolóhely kiadó, ára 21 rajtkocka". Bámulatos az emberi kreativitás! :)
Hogy el ne felejtsem, azért történt más is még a hétvégén! Először is: a 25.-ei mulatság remekül sikerült! Nem mennék bele a részletekbe, de minden ott volt, ami egy jó estéhez kell, na persze a legfontosabb a társaság. Talán elmond valamit, hogy másnap reggel 6-ra értem haza. Ami még a szülinapot illeti, a hétvégén és hétfőn felköszöntöttek egy páran - nem részletezem kik és mikor, kaptam egy orvosifém-karkötőt, Che Guevara - A motoros naplóját, Medgyessy könyvét (muhaha), valamint jópár üveg alkoholt (legkedvesebb "zsákmányom" az a pálinka amelyet kolléga úr kapott néhai nagypapájától azzal, hogy olyannak adja, aki érdemes rá), emellé pénzt is, amelyből rögtön be is ruháztam egy mini-hifire (Hanseatic - Vateráról olcsó volt, és jól szól).
A műsor a szokásos pörfikt hangulatot hozta, és ha már itt tartunk, a hétvégén személyesen beszéltem az Infúziós Búgócsigák nevű zenekar egyik tagjával! :) A téma: interjú, előreláthatólag a héten, erről nem is írok most többet, majd ha kész lesz, lement, túl vagyunk rajta. Azért mentségemre legyen mondva: kolléga úr ötlete volt, csak én hülye mindent elvállalok, de azóta szeretnénk ezt lezavarni, mióta a stúdióba keveredett valahogy Az Első Pörgetés című 99-es album. Na majd most!
Ami viszont a versenyt illeti - visszatérve arra - tökéletes volt! Néha már-már komikus. Alonsot valami ókori hispán isten keze védi ami elsöpri az útjából mindazokat, akik odamerészkednek. Szegény Raikkönen, ez már tényleg kezd tragikomikus lenni! De olyan jót nevettem! Alonso pedig folytatja - remélhetőleg az idény végéig. És én már melegítem a jobb tenyerem az újabb kézfogásra a Hungaroringen! :)
A hétvégi tiszakécskei fieszta után pedig - buli, tanulás, tanulás, tanulás... - beindult az egyik figyelemelvonó rendezvény: a Roland Garros. Még úgy is, hogy már két kedvencem - Johansson és Bagdatisz - kiesett, gyönyörűszép meccseket láttam: Safin - Gonzalez, Nalbandian - Gasquet, Kiefer - Gicquel, Bagdatisz - Benneteau... Szóval le vagyok nyűgözve már most. És mi lesz még! Most marad Moya, Ferrero és Nadal. Az egyiküknek nyerni kell! :)
A hét amúgy intenzív szociálpszichológiázással telt: hála a jó égnek, ezen már túl vagyok. Feleennyi tanulással is meglett volna ugyanilyen jól, sőt, így utólag visszagondolva az egyetemi eddigi legsimább puskázási lehetőségét hagytam ki. Egy nagyterem, egy felügyelő... - mintha csak valami választási plakátot látnék :D A lényeg, hogy könnyű volt. Most pedig folytatom utam a piacszerkezetek hegyei felé. Majd jelentkezem...

- A kapcsolat megszakadt -

Szólj hozzá!

Címkék: napjaim buli egyetem radio forma1 tenisz

A bejegyzés trackback címe:

https://freaky.blog.hu/api/trackback/id/tr67186069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása