HTML

Villete

Egy okos egyetemista - politikáról, közéletről, sportról, kultúráról, magyarokról, franciákról... ami jó Firefox-ra optimalizálva

Linkblog

A nagy zabálás 2006

2006.10.19. 13:41 hank_the_freak

Na, tegnap voltam a Mongolban. Azaz voltunk, tizenketten. Ezt most inkább nem elemezném, csak annyit mondok, hogy miután kijöttem, háromszor kellett leülnöm, míg a villamosig eljutottam. Annyit ettem.

Szóval csak vázlatosan leírom, mit tömtem magamba 2600 forintért, négy és fél óra alatt. NC.

Előétel

Füstölt libamell szeletek

Bélszín mustárosan-citromosan

Fűszeres sült rák

 

Leves

Halászlé

 

Főétel (nem emlékszem mindre, és nem is pontosan, szóval...)

Dzsingisz Kán Lova (lóhús-falatok)

Sült muflon

Nyúl zöldséges pácban

Baconös szűzérmék

Fokhagymás tejben pácolt fogasfilé

Libamell roston

Bárányköfte

Borjúszeletek nyárson

Kakas zöldségekkel

... (stb - volt még, csak már nem tudom pontosan)

mártások, saláták, poszeidón-tészta...

 

Desszertek

Tiramisu

Madártej

Somlói Galuska

Fagyi

 

Italok

kb. 3 liter Sangria

kb. 1 liter bor

 

Mégegyszer mondom, ez nem a menü, ezt mind ettem (más kérdés, hogy kísértetiesen hasonlítanak). Most kb. egy nap telt el azóta, és még mindig úgy érzem, hogy tele vagyok...

Szóval ajánlom mindenkinek.

Szólj hozzá!

Címkék: napjaim rulez

A bejegyzés trackback címe:

https://freaky.blog.hu/api/trackback/id/tr48186020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása